Eformi on sähköinen käyttöönottopöytäkirja.
Eformi on digitaalinen versio laitteiden perinteisistä käyttöönottopöytäkirjoista.
Se on mobiilisovellus, jolla tallennetaan ja dokumentoidaan laitteiden, järjestelmien tai prosessien käyttöönottoon liittyviä tietoja sähköisessä muodossa tietokantaan. Eformi toimii tietokoneilla ja mobiilisti.
Eformia voidaan käyttää esim. tilanteissa, joissa uusia laitteita tai järjestelmiä asennetaan ja otetaan käyttöön. Syntyy tarve luoda käyttöönottopöytäkirja.
E-käyttöönottopöytäkirjojen avulla voidaan välttää riidat esim. vastuu-ja takuuasiaoista ja tämä koskee kaikkia osapuolia:
Asiakkaat ✔
Asennusliikkeet ✔
Myyjäliikkeet ✔
Maahantuojat / valmistajat ✔
Asentajat ✔
Voit testata ja täyttää lomakkeen ja kokeilla kuinka Eformi toimii ja lähettää täytetyn lomakkeen sähköpostiisi. Lomakkeet peruspohjaa räätälöidään asiakkaan tarpeiden mukaan.

Eformin etuja ja asennuslomakkeeseen täytettävät tiedot voivat olla mm.
E-käyttöönottopöytäkirjat ovat hyödyllisiä monista syistä:
- Helppo käyttää ja hyödyntää :
Eformia on helppo käyttää ja jälkeenpäin asennettujen laitteiden tiedot ovat saatavilla sähköisessä muodossa. Asiakkaille, myyjäliikkeelle ja asentajalla on asennuksesta sama dokumentti, joka lähetetään kaikille lomakkeen täyttämisen yhteydessä. - Tietojen tarkkuus:
Sähköiset pöytäkirjat auttavat vähentämään inhimillisiä virheitä, kuten epäselviä käsialoja tai kadonneita papereita. Toki tiedot on syytä kirjata tarkasti. - Vältetään väärinkäsitykset vastuu-ja takuuasioissa koskien kaikkia osapuolia:
- Ympäristöystävällisyys:
Digitaalinen muoto vähentää paperin käyttöä ja edistää kestävämpää toimintaa.


E-käyttöönottopöytäkirjoja voidaan käyttää monenlaisissa projekteissa ja prosesseissa, joihin liittyy uusien laitteiden tai järjestelmien käyttöönotto.
Eformi tehostavaa dokumentointia, tietojen tallennusta ja tiedonjakamista, mikä helpottaa toiminnan aloittamista sekä mahdollisten tulevien muutosten tai huoltojen suunnittelua ja toteutusta.
Voit ottaa kuvan asennuksista ja esim. tyyppikilvestä ja liittää sen heti käyttöönottopöytäkirjaan. Lisäksi pöytäkirjaan voidaan liittää esim. PDF-tiedostoja, kuten käyttöohjekirjat ja asennuskuvat.
